Szkolenie tylko dla: farmaceutów, techników farmaceutycznych oraz pracowników sklepów medycznych.
Na szkoleniu poruszymy zagadnienia:
A może frytki do tego? Dlaczego rekomendacja tak często spotyka się z odmową?
Dlaczego nie warto poznawać potrzeb klientów?
W jaki sposób różnicować pomiędzy sobą podobne produkty?
Wybór klienta - kluczowe narzędzie skłaniające do decyzji.
Wykorzystanie metody STEPPS do budowania rekomendacji... która procentuje z czasem.
Ukończył psychologię organizacji na Uniwersytecie Łódzkim oraz szkołę trenerów zarządzania MATRiK. Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną i sektorem zdrowia. Specjalizuje się w tematyce opieki długoterminowej, stresu, poczucia kontroli i własnej skuteczności. Wierzy że dobra praktyka bierze się ze zrozumienia teorii, a dobra teoria da się zastosować w praktyce. Prywatnie fascynat gier i ich wykorzystania w edukacji.